Obserwatorzy

środa, 3 lipca 2013

ombre hair

Hej hej
Dzisiaj postanowiłam napisać taki bardziej tematyczny post. Będzie on o ombre hair. Zauważyłam, że ostatnio wiele osób rozjaśnia sobie końcówki lub farbuje je na kolorowo, więc pomyślałam, że może być to dobry temat na posta. c:
Moje włosy są takie coś jakby ciemny blond / rude. Myślałam, czy nie zrobić sobie niebieskich końcówek i być może się zdecyduję. :D Boję się robić to sama, więc pewnie pójdę do fryzjera. :)
Wstawię kilka ciekawych zdjęć ombre hair, takich, które najbardziej mi się podobają i wg mnie wyszły świetnie. c:












 Podobają Wam się takie włosy? Które najbardziej? A może któraś z Was takie ma? :>
Piszcie w komentarzach. ; )

4 komentarze:

  1. Ja zrobiłam sobie włosy, tzn. końcówki pianką taką na 5-8 myć końcówki na czerwono. Niestety mam brązowe włosy, a na opakowaniu pisze że po 15 minutach zmyć, zmywam...a tu nic nie widać :/


    Zapraszam
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ombre są świetne, ale na długie włosy :c muszę trochę poczekać :c Pozdrawiam

    i zapraszam:
    blantes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planach zrobienie blond końcówek, aczkolwiek od tego strasznie niszczą się włosy :c

    i--love--my--life.blogspot.com ->> Dopiero zaczynam. Zaobserwujesz? :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam, ale ścięłam c:
    Fajny blog^^

    Obserwujemy?
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń