Obserwatorzy

sobota, 29 września 2012

Mam na imię Marta, mam 13 lat. :)

Moją pasją jest fotografia, projektowanie, moda itp. Lubię też grać w tenisa. :) <3
Uwielbiam spotykać się z przyjaciółmi. ♥
To nie jest mój piewszy blog, ale zdecydowałam się przenieść na stałe do Blogspot.com. :)

Mam nadzieję, że się Wam spodobam i będziecie czytać mojego bloga. ;)
Nie zmieniłam jeszcze wyglądu, ale jak najszybciej postaram się to zrobić. :)

Dzisiaj jest sobota, siedzę sobie w salonie przed telewizorem i oglądam mecz Agnieszki Radwańskiej i Nadii Petrovej. :D Dziś wstałam dosyć późno, jeszcze jestem w piżamie. Za chwilę idziemy na zakupy. Muszę kupić może jakiś sweterek, spóźniony prezent urodzinowy dla mojej przyjaciółki z Anglii i różne takie rzeczy, których nie planuję. :D Jeśli będziecie chcieli, mogę dla Was zrobić kilka zdjęć rzeczy, które dziś kupię. :)
Oki doki, dopiję tylko herbatę i wyruszamy. :)
Paaaa <3 .

12.15 ♥

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz