Obserwatorzy

niedziela, 3 lutego 2013

Brak śniegu : (

Cześć.
Dzisiaj już niedziela, zaczyna się 2 tydzień ferii. Ja jeszcze ani razu nie byłam na sankach i jest mi z tego powodu bardzo przykro. Nie ma wgl śniegu, no, może dzisiaj troszkę go spadło, ale i tak pewnie stopnieje i nie nada się do pójścia na sanki. A jakby tych złych wiadomości było mało, to jeszcze dzisiaj złapało mnie znowu zapalenie oka. -,-
We wtorek pewnie pójdę do kina, na 'Życie Pi'. Słyszałam, że jest to bardzo fajny film i pomyślałam, że spróbuję. : ) Idę z dwiema przyjaciółkami, ale do jednej nie możemy się dodzwonić. ; ( Mam nadzieję, że do jutra uda nam się skontaktować. ; )
Jutro idę do babci, tylko muszę jeszcze zadzwonić i się umówić. :D Dzisiaj znów leniuchowałam, grałam w Simsy, leniuchowałam, grałam itd. ; D Pierwszy raz w Simsach urodziły mi się bliźniaki różnej płci. : ) Hahah, mam zaciesz. :D
A wczoraj na lodowisku potknęłam się o 'ząbki', do których jeszcze się nie przyzwyczaiłam, bo zawsze miałam inne łyżwy i zaryłam kolanami w lód. -,-
Za niedługo będę miała 60 obserwatorów. Dziękuję Wam ♥
Może jednak uda mi się dobić w 2013r. do 100 czytelników? :> Pomóżcie mi w tym, proszę. :3
Widziałeś/aś film 'Życie Pi"? : )
17.20 ; )
Hahah, nieudane. ;D

4 komentarze:

  1. ja filmu nie widziałam, ale koleżanka mówiła, że jej się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmu nie widziałam, ale chciałbym zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się wybieram :)
    diamonds44.blogspot.com skomentujesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jasne, że Ci się uda... musisz troszkę skomentować blogi innych ;)
    wierzę w Cb ;p

    OdpowiedzUsuń