Obserwatorzy

wtorek, 23 kwietnia 2013

wielki powrót :3

Hej ! ♥
Stęskniłam się za blogiem no i oczywiście za Wami. ♥
Moja nieobecność <kolejna -,-> nie była tym razem z powodu braku pomysłów, lecz dlatego, że niedługo zielona szkoła i teraz jest b. dużo testów i wgl roboty, stwierdziłam więc, że pouczę się nieco żeby potem nie musieć poprawiać i oczywiście, żeby mieć czas dla was. <3
Jejku, jak się cieszę, że jest już tak ciepło. :3 Kocham chodzić w szortach i zawsze się cieszę kiedy wreszcie temperatura się podwyższa. : )
Nie mam wolnego na egzaminy gimnazjalne, ale za to potem w matury tak. <3 Spodziewajcie się wtedy jakiegoś ciekawszego postu i zdjęć. ^^
Dzisiaj w szkole dostałam dwie 4, więc było dobrze. :>
Jakoś już czuję, że koniec roku szkolnego jest coraz bliżej, więc automatycznie humor też mi się polepsza.
Zrobiłam już większość rzeczy na jutro i teraz mam troszkę czasu dla siebie.
To do następnej notki <3
A tu zdjęcie sprzed kilku dni, jakość taka sobie ( nwm czemu ;__; ) + blada ja :(
20.59
 + keep calm and jaraj się wiosną ♥

2 komentarze:

  1. ciekawy kolaż. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach ;3
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń