Obserwatorzy

wtorek, 3 września 2013

back to school !

No i stało się. Dzisiaj był pierwszy dzień z normalnymi lekcjami. W sumie to były same sprawy organizacyjne i tak dalej, no ale jednak szkoła to szkoła, a wrzesień to wrzesień. We wtorki mam mało lekcji, ale ogólnie to jestem nieco przerażona ilością godzin na tydzień. Do wakacji jeszcze jakieś 296 dni, a ja już mam dość. Ostatnio dostrzegłam prawdziwą naturę osób, które uważałam za fajne. Bez sensu. Szkoła mnie dobija.
Nooo ale są jeszcze te fajne osoby i mam nadzieję, że dzięki nim ten rok szkolny szybko minie, będzie dużo śmiechu, a wycieczki będą świetne. c:
Dzisiaj rano pogoda była naprawdę przygnębiająca, ale popołudniu zaświeciło słońce.
Teraz jestem dość szczęśliwa, siedzę sobie w domu, oglądam Pretty little liars. Ale nie wiem, czy dam radę wytrzymać cały ten rok szkolny. Niby oceny to nie wszystko, ale presja zawsze jest. Ehh..
Teraz wychodzę na spacer, jutro lub pojutrze postaram się dodać jakiś porządniejszy post z jakimiś zdjęciami! : )

2 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o pogodę to już niestety będzie coraz gorzej.
    Obserwuje

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam w ogóle ochoty chodzić do szkoły bo nas zasypali sprawdzianami i po prostu zarywam nocki. No me gusta -.-

    http://karolinapiegza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń