Obserwatorzy

niedziela, 15 grudnia 2013

25 faktów o mnie

Heej !
Dzisiaj mam dla was 25 faktów o mnie, niektóre może już znacie, ale i tak pewnie dzięki tej notce poznacie mnie choć troszkę lepiej. Zapraszam do czytania. c:
1. Mój ulubiony serial to Pretty Little Liars.
2. Lubię sushi i nie wiem, dlaczego tyle osób uważa, że jest niedobre. XD
3. Denerwują mnie hejterzy np. Justina Biebera i One Direction i ludzie, oceniający innych po guście muzycznym.
4. Nie potrafię żyć bez herbaty.
5. Uwielbiam goryle, tak jakoś mam.
6. Nienawidzę zmywać lakieru do paznokci.
7. Lubię matematykę, ale tylko jeśli rozumiem temat.
8. Moim hobby jest fotografia i tenis. ♥
9. Kocham miasta typu Paryż, Londyn, Nowy Jork itp.
10. Moimi ulubionymi kolorami są bordowy, biały i miętowy.
11. UWIELBIAM lody miętowe.
12. Boję się ciemności i pająków (chociaż ostatnio już trochę mniej).
13. Nie lubię za bardzo białej czekolady.
14. Śmieszy mnie kiedy ktoś próbuje mieć na siłę taki "profesjonalny brytyjski akcent". XD
15. Moimi ulubionymi owocami są winogrona, mango i arbuzy.
16. Boję się lekarzy hahah, a co zabawne - wszystkich oprócz dentysty i ortodonty.
17. Nienawidzę jak ktoś twierdzi, że wie lepiej, co myślę.
18. Lubię kupować innym prezenty, np. na święta.
19. Kocham święta Bożego Narodzenia i jest to mój ulubiony czas w roku (no oczywiście jest jeszcze koniec czerwca XD).
20. Chciałabym osiągnąć sukces na blogu.
21. KOCHAM psy.
22. Nienawidzę oglądać horrorów.
23. Nie lubię opowiadać o sobie, bo oprócz imienia, wieku i zainteresowań nigdy nie wiem, co mam dalej mówić.
24. Uwielbiam pływać w morzu.
25. Co roku mam kalendarz adwentowy i nigdy nie będę na to za duża. XD

Masz z czymś podobnie? Napisz też kilka faktów o tobie w komentarzu ! Chętnie poczytam. :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz