Obserwatorzy

środa, 30 stycznia 2013

Czeeeeeść ♥

No, udało mi się na chwilę wejść na kompa. ; ) Staram się być 'grzeczna' i jest git. : D
No więc, przed chwilą wstałam. :D Zaraz wypiję kakałko i pojadę po jakąś grę na PSP, bo jutro jadę na narty i pewnie będę się nudzić w hotelu. .___. Polecicie mi jakąś? Chciałabym jakąś zręcznościową lub nawet samochody. ;D
W ciągu najbliższych 2 miesięcy będę myśleć o wymianie telefonu. Polecicie mi jakiś w granicach rozsądnej ceny? :P Proszęęęęę. : )
Dobra, to ja lecę, postaram się jeszcze dziś coś napisać. ;)
+ dziękujęęęę, że jest Was już prawie 60. ♥ Może moje postanowienie noworoczne, że dobiję w 2013r. do 100 obserwatorów spełni się? ♥
A tak wgl, to przedwczoraj zrobiłam sb Oreo Shake' a. : ) Był pyyszny. ♥
To piszcie mi propozycje telefonu, gry i wgl. : )
Paaaa ♥
13.15 .

4 komentarze:

  1. FAAJNY POST :)

    diamonds44.blogspot.com skomentujesz .

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno dobijesz do 100 nawet do końca lutego :)
    a jak się robi tego shake ? :D
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.bierzesz mikser :D
      2. wrzucasz lody, mleko i ciasteczka oreo
      3. miksujesz i masz ;D

      Usuń
  3. Oreo shake'a ? Ooo ty, i się nie podzieliłaś -,- ! :)
    To musiało być pyszne. ♥
    Śliczny masz nagłówek <33
    Też bym chciała spróbować jeździć na nartach, ale już widzę co by z tego wyszło. :P
    Życzę ci żebyś dobiła do 100 obserwatorów, według mnie masz wielkie szanse. :)
    Ja twojego bloga obserwuję chyba od wieków ! Ale się rozpisałam. :)
    Przy okazji zapraszam : www.littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń