Obserwatorzy

środa, 2 stycznia 2013

Wyniki konkursu : )

Cześć ! Dzisiaj mam wyniki mojego mini konkursu. ; )
Przypomnę jeszcze raz 'nagrody':
1 miejsce - zaobserwuję bloga, polecę go w 7 notkach, skomentuję 7 razy.
2 miejsce - zaobserwuję bloga, polecę go w 5 notkach, skomentuję 5 razy.
3 miejsce - zaobserwuję bloga, polecę go w 3 notkach, skomentuję 3 razy.

A wygrali:
1 miejsce - Agata, blog : indywiidualne.blogspot.com . Napisała w komentarzu 'zgadzam się' zamiast 'zgłaszam się', ale pomyślałam, że nie będę wredna. :D Gratuluję. ♥
2 miejsce - Meegi Meg, blog: meegii-meg.blogspot.com . Gratuluję. ♥
3 miejsce -  werku koloo, blog: werka-werciuuus.blogspot.com . Gratuluję. ♥

Dziękuję wszystkim za udział w konkursie i mam nadzieję, że kiedyś, na większą ilość obserwatorów urządzę konkurs z większymi nagrodami itp. <3

Komentować posty zwycięzców będę systematycznie, nie, że np. 6 komentarzy do jednego posta. : )
Zaobserwuję zaraz po opublikowaniu tego posta. ; )
Zwycięzców wylosował generator liczbowy, a losowanie było w 100 % uczciwe. : )
Jeszcze raz gratuluję wszystkim, którym się poszczęściło i jeśli te osoby to czytają, to aby mi potwierdziły w komentarzu, że o tym wiedzą. Oprócz tego, poinformuję je jeszcze w komentarzu pod ich ostatnimi notkami. : )
Zapraszam dzisiaj na jeszcze jedną notkę. ♥♥
18.03 ; )

6 komentarzy:

  1. szkoda, że nie wygrałam haha :D
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że mi się udało zając 2 miejsce. ;3
    http://meegii-meg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń