Obserwatorzy

piątek, 25 stycznia 2013

Hello Ferie ♥

Cześć cześć . ♥
A więc jestem mega szczęśliwa, bo już zaczęły się moje ferie. :>
Przed chwilą się obudziłam bo spałam jakoś od 20.15 na kanapie w salonie, więc jestem wyspana i zaraz pogram w Simsy. :3 Muszę przyznać, że jestem całkiem niezła, bo sama naprawiłam sobie grafikę w Simsach, którą z resztą sama zepsułam, ale to nie jest ta część, którą będę się chwalić. :D
Wiem, że ten post jest dosyć późno, ale ok. 18 nie było chwilowo Internetu. To i tak dobrze, że znajduję czas na to, aby pisać codziennie. ;D
Po feriach mam zamiar wprowadzić plan dnia do mojego życia, bo jest u mnie dość kiepsko. Chodzę późno spać, nie mogę rano wstać, więc czasem nie mam zbyt dużo czasu na przygotowanie się do szkoły. :x
Okey, będę kończyć. : )
22.24
Hahah, Webcam Toy, stareee . :P



ZA KAŻDY KOMENTARZ I OBSERWACJĘ BARDZO DZIĘKUJĘ I ODWDZIĘCZAM SIĘ. :3

4 komentarze:

  1. też zaczęłam ferie ;)
    świetny nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się ferie niestety kończą:(

    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award więcej dowiesz się na http://usmiechjestczastkaslowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne fotki :D


    http://diamonds44.blogspot.com/ komentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :) Ja ferie mam dopiero 11 lutego :( Zazdroszczę ci :P
    www.littleworldnessy.blogspot.com - zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń