Obserwatorzy

poniedziałek, 4 marca 2013

Nauka, testy i zapierdziel w szkole ;_____;

Moje życie powoli traci sens. Żyję po to, żeby chodzić do szkoły. Wstaję rano, wychodzę, wracam (dzisiaj wróciłam dopiero jakoś o 17.30), trochę odpocznę, potem nauka i spać. :< W Polsce wg mnie jest beznadziejnie, jeśli chodzi o system nauczania, bo stawia się na wyciśnięcie z dzieci ile się da. Mam tak dużo testów, kartkówek i projektów w tym tygodniu, że chyba już przekroczono z 3 razy limit .
Jedynym plusem jest to, że jutro wyjątkowo na 10, to się trochę wyśpię. : )
Dzisiaj w szkole było całkiem ok. Poniedziałek leci mi zawsze jakoś tak szybko, sama nie wiem czemu. Dostałam kilka dobrych ocen. :>

No to spadam, bo angielski i cała reszta czekają ...
ASK ME ANYTHING? : ) ------> http://ask.fm/Martaaa1999
21.12 ♥
ZOSTAW PO SOBIE ŚLAD ! ;D SKOMENTUJ, OBSERWUJ, PROSZĘ ! ♥ BARDZO CHCIAŁABYM DOBIĆ DO 70 OBSERWATORÓW. <3 ODWDZIĘCZAM SIĘ :3
Kolejne zdj z piątku, ale mam tyle do zrobienia, że nie mam kiedy zrobić nowych. : (

6 komentarzy:

  1. Najgorszy poniedziałek, później już leci... i znowu weekend :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też dużo mauki :(

    diamonds44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog, na seriooo:)
    Obserwuję i licze na cb!<3
    http://sweat1dimala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcie :)

    marr-marri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna fotka ;D
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń