Obserwatorzy

wtorek, 19 marca 2013

Wielkanoc się zbliża :>

Heej wszystkim ! <3
Tak dawno mnie tu nie było, że mam Wam naprawdę dużo jak na mnie do napisania. No więc zacznę od tego, co dziś robiłam. : )
A więc rano miałam WF więc nie było mi zbyt wesoło, zwłaszcza, że graliśmy z chłopakami w dwa ognie. Niektórzy grali spoko, ale było kilku takich, którzy celowali w dziewczyny i to jeszcze w głowę no i z megasiłą. '-,- No ale cóż .
Potem posypało się kilka dobrych ocen. : > W tym tygodniu już dni otwarte, więc w ten 1 dzień nie będzie prawie wcale lekcji. Łiii ! ^^
Dzisiaj poszłam na spotkanie do bierzmowania, ale ksiądz nie przyszedł. Czekałam 20 minut i stwierdziłam, że wrócę do domu. :D
A tak wgl to jestem megaszczęśliwa, bo ogarnęłam zadanie z matmy. :> I wyszły mi dobre wyniki. ; )

Ach, kochani. Czuję już te wolne dni. :>

W piątek lub sobotę jadę do sklepu po nowy telefon. Już chyba wiem, jaki sobie kupię, ale póki Wam to powiem chciałabym poznać Waszą opinię. : ) Więc wymagania to:
  • dostępny w białym kolorze
  • ok. 1000 zł
  • Samsung
Napiszcie, proszę. ; )
Dzisiaj po powrocie do domu zrobiłam zdjęcia, żeby coś tu wstawić. Więc macie świeżutkie zdjęcia z dzisiaj. ;D
W pierwszy dzień wiosny może zrobię jakiś nowy nagłówek. :D A może ktoś będzie taki miły i mi zrobi? Jeśli ktoś z Was by mógł, piszcie. <3
A ja zabieram się za fizykę. : (
Bywajcie ♥
20.12
+ jeśli spodobał Ci się mój blog / notka / whatever, zostawcie komentarz lub obserwujcie, bardzo proszęęę. :3 Każdy jeden nowy czytelnik to dla mnie wielka radość. :>

HAHAHAH, OKEYYY XD <głupawka>

3 komentarze:

  1. samsung galaxy ace ! polecam :)

    diamonds44.blogspot.com skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Białe telefony zawsze najlepsze ! ;) Fajne fotki !

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe telefony rządzą!
    Obserwuję i zapraszam do mnie:

    Blog:julalula.blogspot.com
    Konkurs:http://julalula.blogspot.com/2013/03/dzien-jutro-rekolekcje-stroj.html

    OdpowiedzUsuń