Obserwatorzy

środa, 26 czerwca 2013

sweet home

Dzisiaj zostałam w domu, ponieważ rano trochę źle się czułam. Ale na szczęście już mi przeszło. c:
Cały dzień się zbierałam, żeby napisać tą notkę, ale albo zatrzymywał mnie jakiś fajny serial, albo Simsy. xd
Odpoczęłam trochę, zebrałam siły, pooglądałam seriale w internecie i jakoś tak czas do teraz zleciał. :3 A wieczorem jeszcze idę do babci. : >
Jeju, pogoda jest tak beznadziejna, że nie mogę. Pojutrze zaczynają się wakacje (można tak powiedzieć xd), a tu takie coś. No bez kitu, błagam. -,- Podejrzewam, że dzisiaj w szkole z mojej klasy było jakoś 5 osób. :D
Ok, jutro może będzie jakiś post tematyczny albo inspiracje, co wolicie? Dawajcie mi pomysły w komentarzach. ; )
jeju, jaram się ♥ -----> odliczanie do wakacji ♥♥♥♥♥

To ten mój nowy lakier ; )







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz