Obserwatorzy

środa, 19 grudnia 2012

Świątecznie ♥

Ho ho ho ! ♥♥
Powitanie bardzo świąteczne. : )
Czy tylko ja wciąż nie mogę uwierzyć, że w poniedziałek już Wigilia? *.* To tak szybko zleciało, Boże. I że w styczniu będę niby miała rocznikowo 14 lat? Taki smarkacz jak ja !? : D ♥

Ochh, już się nie mogę doczekać... : 3 Już wiem co dostanę pod choinkę, ale na razie Wam nie powiem. ^^
Jutro po szkole idę z moją przyjaciółką kupić coś dla takich jeszcze 2 innych przyjaciółek. :D I wreszcie muszę kupić prezent dla kolegi, na Wigilię Klasową. ; )
Więc jutro zapowiada się wspaniałe popołudnie. :3 Uwielbiam takie. <3 Tylko ja, kumpela i zakuuupy. ♥♥♥♥
Dobra, idę już. Wzięłam już prysznic, umyłam głowę itd. Jutro chyba idę jeszcze do dentysty. A w piątek 2 godziny w szkole i przerwa Świąteczna ! Omnomnom. *__* ♥♥♥♥

Jeśli chcecie, możecie odpowiedzieć mi na 6 Świątecznych pytań, będzie mi bardzo miło : ) :

1. Kto jeszcze nie może się doczekać Świąt??? : )
2. Co chciałbyś dostać / dostaniesz pod choinkę??? : )
3. Gdzie spędzasz Święta? Z kim? : )
4. Twoja ulubiona tradycja Świąteczna / moment w czasie Wigilii Bożego Narodzenia? : )
5. Ulubiona potrawa Świąteczna? : )
6. Ulubiona piosenka Świąteczna? : )

MASZ DO MNIE JAKIEŚ PYTANIE? : ) PISZ TU:  http://ask.fm/Martaaa1999
ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA I KOMENTOWANIA MOJEGO BLOGA. KAŻDY NOWY KOMENTARZ LUB TYM BARDZIEJ OBSERWATOR = BEZCENNY, SZEROKI UŚMIECH NA MOJEJ TWARZY. : 33

Te obrazki pochodzą głównie z Internetu. : )











 
 
+ Powtórzę jeszcze raz pytania :3 :
1. Kto jeszcze nie może się doczekać Świąt??? : )
2. Co chciałbyś dostać / dostaniesz pod choinkę??? : )
3. Gdzie spędzasz Święta? Z kim? : )
4. Twoja ulubiona tradycja Świąteczna / moment w czasie Wigilii Bożego Narodzenia? : )
5. Ulubiona potrawa Świąteczna? : )
6. Ulubiona piosenka Świąteczna? : )

Proszę, jeśli masz chwilkę, odpowiedz mi na nie w komentarzu. : )
22.00 ♥

5 komentarzy:

  1. Też lubie oglądać różne zdjecia wigilijne , swiateczne na internecie wtedy przypomina mi sie co roczne swieta ... Super blog . No pewnie ze nie moge sie doczekac swiat . Pod choinke chciaabym dostać torebk . w domu z rodzina ,. Ubieranie choinki .. y nie mam uluionej potrawy ... no moze pierogi ... Kolędy , wham - last christmas itd ..
    No tak zapraszam na mój blog :

    www.modowo-kinia.blogspot.com
    KOMENTUJ , ZAGLĄDAJ , OBSERWUJ
    Prosze bardzo mi na tym zależy ...ZAJRZYJ I NAPISZ KOMENTARZ!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. YYYMMM ODPOWIEM CI NA 3 PYTANKA:
    1.JA TEŻ CHCĘ JUŻ GWIAZDKĘ
    2.OJOJO DUŻO RZECZY ;D
    3.Z RODZINKĄ W DOMKU

    ZAPRASZAM
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ;)

    http://meegii-meg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Ja!! Kocham święta!
    2. Dostałam już wcześniej i jestem z niego bardzo zadowolona! Aparat cyfrowy.
    3. Z najbliższą rodziną
    4. Zawsze to ja ubieram choinkę! nikt inny nie może jej dotknąć! he he.Dzielenie się opłatkiem itd.
    5. Krokiety, pierogi i wlele, wiele innych potraw
    6. last christmas - Wham. Uwielbiam ją!

    Zapraszam do mnie

    http://oliz1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń