Obserwatorzy

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Heloł .♥

Dzisiejszy dzień spędziłam w domku, ale niestety jutro już idę do szkoły. : ( Idę z nowym piórnikiem i torbą, tak dla poprawy humorku, bo czeka mnie pracowity miesiąc. ; ((
Ten post nie będzie jakiś mega ciekawy, ponieważ całą energię zabrało mi zadanie z matmy, ktore robiłam 3 godziny. Fajnie, hmm ? -,-
Dobra, lecę już. Baj baj ♥
Trzymajcie za mnie kciuki jutro, bo kartkówka z matmy będzie ! ._. Mam nadzieję, że mogę na Was liczyć. ♥♥
+ zostaw komenta, proszę :3
17.49  ; )
December - welcome *.* ♥♥♥♥

2 komentarze:

  1. uwielbiam grudzień :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń