Obserwatorzy

niedziela, 9 grudnia 2012

Jutro już poniedziałek ; (

Niestety jutro już szkoła. Nic mi się nie chce. Przed chwilą skończyłam pracę na WOS i już nie mogę. -,- A pomyśleć, że teraz czeka mnie całe 5 dni harówki. ._. Nic, tylko strzelić sb w łeb. ; D
Dzisiaj czeka mnie jeszcze pójście do Kościoła, nie wiem, jak tam dojdę, bo nie czuję nóg i cały czas jeszcze siedzę w piżamie. Więc będzie kiepsko. ; /
Oki doki, idę pakować torbę na jutro. : (
Papa .♥♥
+ coś na poprawę humorku. ♥♥♥♥ :
 
Czy ktoś jeszcze nie może przeżyć tego, że jutro już szkoła ? : (
17.26 ._.
 

3 komentarze:

  1. nie nawidze poniedziałków . ; /
    worthtosmile.blogspot.com licze na komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha super :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Poniedziałki, grrr czemu one istnieją ?
    Świetny post. :)

    OdpowiedzUsuń