Obserwatorzy

środa, 12 grudnia 2012

12.12.12r. ! ♥♥♥♥

Hej kochani ♥
Dzisiaj ostatni raz w swoim życiu, ja i pewnie większość z Was mogliśmy napisać datę, której wszystkie liczby są takie same. : ) Haha, co robliliście dzisiaj o 12.12 ? My w szkole zrobiliśmy 'akcję z granatem', ale no tak jakby nam to troszkę nie wyszło. Biorąc pod uwagę, że nasz wychowawca zaczął się z nas śmiać, to można się domyśleć, że przeczuwał coś podobnego. : D Ach, ta moja głupia klasa .<33
Jeśli chodzi o oceny, to dzisiaj coś tak średnio trochę było. : (
Ale jutro mam poprawę z matmy, a jeszcze dzisiaj muszę dokończyć opis na polski, więc zaraz będę się zbierać.
Koniecznie napiszcie, jak Wam minął 12.12.12r. ♥♥
22.22 (łuhuuuu, ktoś o mnie myśli - znowu! :D I to akurat 12.12.12 O.o ; DD)
Ja brałam udział w nieudanej akcji z granatem w szkole. <3 A Wyyy? ;D ♥


ZADAJ MI PYTANIE TUTAJ : ) : http://ask.fm/Martaaa1999

1 komentarz:

  1. wczoraj o 12:12 pisałam sprawdzian z niemieckigo, z który dobrze mi poszedł. Ten dzień miał coś w sobie! :D

    OdpowiedzUsuń