Obserwatorzy

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Postanowienia noworoczne i plany na wieczór sylwestrowy

Hej ! ♥
We wczorajszej notce obiecałam, że napiszę o moich postanowieniach i planach na tegorocznego Sylwestra. No więc piszę. :D

POSTANOWIENIA NOWOROCZNE:
1. Jeść mniej słodyczy.
2. Jeszcze bardziej przykładać się do nauki.
3. Czytać więcej książek.
4. Spędzać nieco mniej czasu przed kompem lub TV. Wy tego nie widzicie, ale siedzę w Internecie zdecydowanie za dużo.
5. Zaszalejmy! :D Dobić do 100 obserwatorów na moim blogu. ;D Postaram się o to, ponieważ bardzo bym tego chciała. ♥
6. Nie spóźniać się, zwłaszcza do szkoły.
7. Chodzić wcześniej spać.
8. Zabierać się za zadania domowe wcześniej niż o 21. :D

MOJE PLANY NA SYLWESTRA 2012/13 ...
Dzisiaj po południu przychodzi do mnie moja kumpela i będzie u mnie do jutra. Będziemy puszczać jakieś konfetti z jakiejś tuby (nwm, o co jej z tym chodzi :D), robić śmieszne makijaże i takie tam. ;P
Pewnie też zagramy na XBOX'ie. : ) Będą też chyba jacyś znajomi moich rodziców i być może jeszcze jedna moja kumpela. ♥

Dobra, lecę już. Muszę się przygotować na zabawę. ;D
Chyba zrobię posta z prezentami tak, że znajdę te rzeczy w internecie i wstawię zdjęcia z Internetu, bo nie mam jak zrobić zdjęć jak na razie. Przepraszam. :(
A - i wiem, że trochę późno bym robiła, ale chcecie Winterlicious Tag? : D

JESZCZE MOŻECIE WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE!!! ------>  http://marta-maarta.blogspot.com/2012/12/hey-zawiadomienie-o-mini-konkursie.html. ; )

Papatki ♥
11.23 ; )

4 komentarze:

  1. Moje plany wyglądają podobnie :D

    Zapraszam do siebie :>

    http://paradisexoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam prawie, że identyczne plany xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sylwestra spędzę z rodzicami przy szampanie i muzyce <3 Oczywiście szampanie dla dorosłych *o*. Ten smak... XD A za rok zaszaleję ze znajomymi :D

    Ładnie tu ;] Zapraszam do mnie: http://my-feelingsx.blogspot.com/
    Dodasz się do obserwatorów?

    Pozdrawiam, Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobne postanowienia :D
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń