Obserwatorzy

czwartek, 29 listopada 2012

Chora ? : (

Hej hej .
Dzisiaj niezbyt wesoły dzień. Zaraziłam się od kumpeli i mam lekkie problemy z gardłem, dlatego jutro nie idę do szkoły. Już w zeszłym roku przechorowałam mikołajki, teraz do tego nie dopuszczę ! ;> Będę piła wszystko, co mi mama wciśnie, przeleżę weekend w łóżku. : D Wszystko, byle nie zakichane mikołajki ! :>
Mam już wstępny pomysł, o co poproszę "mikołaja" (czyt. rodziców) . ;P (Mam nadzieję, że nie zniszczyłam nikomu dzieciństwa). ; D
Kilka osób mi napisało, żebym dodawała swoje zdjęcia. Cóż, być może, ale najpierw porządnie to przemyślę. : )
Lecę już, wracam do Simsów. : D
Sajonara. : D
21.48 .


Który guzik byś przycisnął/ęła ? :D Ja czerwony. : ) (NIE ZWRACAJCIE UWAGI NA "LUBIĘ TO" I "KOMENTARZ", TO Z FEJSA). :D

+ nutka na dziś ♥ :

 

2 komentarze: