Obserwatorzy

poniedziałek, 19 listopada 2012

Poniedziałek ;(

Pisałam już, jak bardzo nienawidzę poniedziałków? Ale zakładam, że nie jestem w tym osamotniona. :D
Dzisiaj w szkole było całkiem ok, nie było żadnych ocen i sprawdzianów, ale jutro kartkówka z matmy. W sumie - całkiem prosty rozdział, powinno mi dobrze pójść. : )
Wczoraj wieczorem czytałam Pretty Little Liars (część 1). Muszę przyznać, że super książka. Ale widać to dopiero, kiedy już się naprawdę dobrze wczytasz.
Teraz będę odrabiać lekcje ( :D ) i wgl. Postaram się jeszcze dzisiaj coś napisać, ale będzie to raczej mało możliwe. Muszę podgonić czytanie PLL, bo jest pożyczone.
Paaaaa . Jest 16.36 ; )
Czytałaś PLL? Podoba Ci się ? : ))

1 komentarz:

  1. Nominowałam cię do Liebster Award : http://littleworldnessy.blogspot.com/2012/11/liebster-award_19.html : napisz chociaż czy weźmiesz udział ;)

    OdpowiedzUsuń