Obserwatorzy

sobota, 24 listopada 2012

Coraz bliżej Święta :>

Hej hej hej , Kochani ! ♥
Dzisiaj był dosyć aktywny dzień. Cieszy mnie to, ponieważ zazwyczaj sobotę spędzam przed kompem.
Wszystko zaczęło się rano, kiedy wyszłam na dość długi spacer z psem. Potem pojechaliśmy na zakupy, kupiłam kilka kosmetyków. Jeśli będziecie chcieli, mogę zrobić zdjęcia i wstawić. : ) Potem pojechaliśmy do parku na spacer. Jeju, było super. Mój piesek sobie gonił za patykami i wgl, ale potem grzecznie wrócił. ♥♥♥♥
Potem przyszliśmy do domu, zjedliśmy sushi i usiadłam przed kompem. :> Ot, cała filozofia. ; )
Dobra, jestem trochę zmęczona. : DD
Ejejej, za miesiąc Święta ! :>> ♥♥♥♥ Uwielbiam Święta ! Te wszystkie potrawy, choinka itd. ! ♥♥♥♥
Nie mogę się już doczekać !  : ))))

JEŚLI CHCECIE ZDJĘCIA KOSMETYKÓW, KTÓRE DZISIAJ KUPIŁAM, PISZCIE W KOMENTARZACH. :>

Baj baj ♥ + jest 16.57 : )
Hehe, ciekawe, czy mój psiak też tak zrobi. ; ) ♥♥♥♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz