Obserwatorzy

piątek, 2 listopada 2012

No hej hej :)

Dzisiaj pisałam post o wystroju pokoju, ale oczywiście internet się przerwał i wszystko poszło się paść. -,-
Więc ten post napiszę jeszcze raz jutro i dodam, napewno rano lub popołudniu, ponieważ wieczorem przychodzi do mnie przyjaciółka na noc i nie będę miała czasu.
Dzisiaj był kolejny dzień w piżamie. Nie narzekam, lepsze to, niż szkoła. Katar już dzisiaj coraz słabszy, jutro już powinnam być zdrowa. :)) Ale żałuję, że nie byłam dzisiaj na cmentarzu. :( Rodzice powiedzieli, żebym nie szła, bo lepiej, żeby katar nie przerodził się w coś gorszego. Brr, nawet nie chcę o tym myśleć. ;/ Musiałabym iść do lekarza, a szczerze ich nienawidzę. -,-
Ogółem to dzisiaj najwięcej oglądałam TV itd. Była pomidorówka. ;3 I ♥ Pomidorówka. :DD <3

Dobra, zmykam już, idę grać z tatą w Dance Central na Xboxie. Haha ;DDD ♥ ♥ ♥
+ cieszę się, że haul Wam się podobał. :)))

Baj baj . ♥
20.38 <33

Poprawiam się : jednak post o wystroju pokoju się zapisał, ale w wersjach roboczych! Więc będzie mi się łatwiej za to zabrać. :) Wpadnijcie jutro. :) ♥ ♥
Kocham Was. ♥

3 komentarze:

  1. to czekami na post ;D

    Wracam do prowadzenia bloga, serdecznie zapraszam :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki amsz fajny nagłówek. No to miłego grania w to Dance Cośtam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wracaj do zdrowia ; )
    nienawidzę kiedy usuwa mi się notka, a potm okazuje się, że jednak jest xd

    zapraszam http://cytryndor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń