Obserwatorzy

sobota, 10 listopada 2012

Saturday ♥

Hej hej heeeej ;>>
Nareszcie nadeszła sobota! Oh, tak się cieszę . : )  Ten tydzień był pełen testów i kartkówek, więc było dość ciężko. Ale już po wszystkim. :)
Teraz leżę na kanapie w salonie i piszę. ; )
Ale zaraz pójdę do siebie, poczytam coś: "Pretty Little Liars" lub "Małego Księcia" ( lektura). : )
I może posprzątam. Teraz u mnie w pokoju jest takie dziwne światło, które mnie motywuje. ;) W tygodniu rzadko je widzę, bo jestem w tym czasie w szkole, ale jest ono naprawdę prześliczne. ♥
O, miałam kiedyś taką herbatę. Tylko trochę małosmakowa. ;D


PLL! ♥



O, jeszcze cola sprzed kilku dni się zachowała. :DD
Oki doki. Lecę już. Baj baj. Jest 13.57 ♥

9 komentarzy:

  1. Mały książę to świetna książka. Jest dosłownie o wszystkim. Dużo jej zawdzięczam, bo to jedynka książka, która nadaje się dosłownie do każdej rozprawki, wypracowania na egzaminach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze to zamawiam, będąc w herbaciarni. :) Uwielbiam i smak, i patrzenie na to. :)
    + Polecam 'Małego Księcia'.. Szczególnie po kilku latach od przeczytania, patrzy się na to z sentymentem i coraz bardziej rozumie.

    Może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie. Za każdym razem, gdy się czyta "Małego Księcia" zwraca się uwagę na inne rzeczy. Jedna z nielicznych lektur, która mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, widzę ciężki tydzień był. Jak teraz będę mieć :D egzaminy próbne, 3 kartkówki(w 1 dniu), sprawdzian i konkurs :d nic tylko się załamać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie 3 pączki herbaty z Chin *.*
    No prawda bezsmakowe, ale ten kwiatek super rośnie tak pod wpływem gorącej wody *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna jest ta książka ? bo może ją sobie kupię ;3

    olgarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń