Obserwatorzy

środa, 7 listopada 2012

TAG - 40 przypadkowych pytań. :)

No hej.
Wiem, że zwykle ten tag vlogerki nagrywają i wrzucają na YouTube, ale pomyślałam sobie, że ja zrobię go w wersji pisemnej. Ktoś na Asku poprosił mnie, żebym zrobiła post z pytaniami, więc oto jest ! ;))))

Pytania
1) Gdzie byłeś 3 godziny temu?
3 godziny temu było ok. 13. 30, byłam w szkole.
2) Czy kiedykolwiek zjadlaś kredke?
Nie, chyba że tego nie pamiętam. :D Ale chyba nie... :D
3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Jest: zeszyt, pisak i wiele innych . ;)
4) Czy masz na sobie skarpetki?
Maaaam. ;D
5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Z tego co pamiętam, to nie.
6) Czy jest Ci gorąco?
Nie, jest mi w sam raz. :)
7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Napój jabłkowy Tymbark. :) Taki malutki. :D
8) Co ostatnio jadłaś?
Batona, w szkole. :))
9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
Siedziałam w domu, zaczynał się mój katar. Akurat na dni wolne . -,-
10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Chyba moja przyjaciółka. :)
11) Czy tesknisz za kimś teraz?
Nie bardzo, może tylko podświadomie. ;)
12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
Idę na zakupy po prezent dla kumpeli i mam wieczór z zadaniami domowymi z matmy. ;/
13) Kto ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
Moja koleżanka. :)
14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
Ciekawość jest, ale raczej nic.
15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Taak, mam jakąś wodę toaletową z Oriflame' a, o taką :

16) Byłaś w tym roku u lekarza?
Tak, byłam nawet dzisiaj.
17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
Raczej przyjaciółka. W domu albo na zajęciach.
18) Czy masz opalenizne?
Nie sądzę, by można to było nazwać opalenizną. :D
19) Czego teraz słuchasz?
Niczego? Może jak mama odgrzewa obiad. :D
20) Czy kolekcjonujesz coś?
Mam dość dużo kolczyków, może to się zalicza.
21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
Nigdy nie zostałam zatrzymana przez policję.
22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
No jasne.
23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
"Kiedy będziesz?".
24) Lubisz ostre przyprawy?
Tak, ale nie ZBYT OSTRE, tak, że aż wypala język i przełyk i wszystko. :D
25) Kiedy ostatni raz wzięłaś przysznic?
Chyba przedwczoraj albo wczoraj.
26) Czy jesteś bogata?
Tak średnio. Ja osobiście niezbyt. :D
27) Jaka jest w Ciebie pogoda?
Ciemno się właśnie zrobiło. I lekko kropi. ;/
28) O której godzinie budzisz się rano?
Jak idę do szkoły, to 6.30 - 7. 00, a jak nie, to między 9, a 10 - zazwyczaj. :)
29) Jaki film ostatnio widziałaś?
Nigdy nie pamiętam takich rzeczy, a pewnie i tak nie znam tytułu. :DD
30) Jaki masz dzwonek w tel.?
Taki standardowy, z telefonu.
31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Tak: Francja, Szwecja, Chorwacja, Czechy, Belgia, Niemcy i może Słowacja. :))
32) Ile masz rodzeństwa?
0, ale zaliczając psa - 1. :DD ♥ ♥ ♥ ♥
33) Komputer stacjonarny czy laptop?
Laptop, bo można się z nim położyć i przejść do innego pokoju.
34) Co planujesz dziś robić?
Oglądać TV, odrabiać lekcje i iść na zakupy.
35) Kiedy ostatni raz płakałeś?
Niedawno. Ja często płaczę.
36) Jakie jest twoje ulubione radio?
Eska i Planeta.FM
37) Co wolisz? Hamburgera, czy kebaba?
Hamburgera. :)
38) Jaki jest Twój kolor oczu?
Brązowy. :))
39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?
Próbowałam spać. -,-
40) Czy masz zwierzęta?
Tak, mam Psa. :)))) ♥ ♥ ♥ ♥


Mam nadzieję, że wiecie o mnie już nieco więcej i zapraszam Was do komentowania i obserwowania. :))))))
Baj baj. ♥
16.44 :)

1 komentarz: