Obserwatorzy

niedziela, 18 listopada 2012

No cześć.

Byłam dzisiaj na tym turnieju i wygrała dziewczyna, której kibicowałam. <3 Haha wiem, że to głupie, ale zawsze jak nie wiem, komu kibicować, to wybieram tą ładniejszą. :D
I byłam jeszcze w kościele.
Teraz siedzę i robię ćwiczenia z chemii, bo będzie z tego ocena, a ostatnio zaczęło mi b. zależeć na ocenach. W podstawówce prawie wgl się nie uczyłam i miałam same 5 - tki, a w gim. przeżyłam szok, gdy dostałam pierwszą 2 - jkę. ;/ Cóż, przyznaję, że geografia to nie jest mój najmocniejszy punkt. No ale nie moja wina, że były już 3 kartkówki z tematu, którego szczerze nienawidzę i potrzebowałabym 25 minut, żeby SPOKOJNIE i DOBRZE ją zrobić (bo to w miarę umiem), ale dostajemy na to tylko 12 minut. -,-
Dobra, za bardzo się rozpisałam o szkole. Wracam do chemii. Trzymajcie kciuki, żebym szybko się z tym uporała, bo wiecie, że ma być Specjalny Post Z Video, no nie ? ♥
Baj baj ♥ + jest 15.42 :)

6 komentarzy:

  1. Też tak robię :D Zapraszam na nową notkę:
    http://best-frieend.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Klaudiaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog <3 Już obserwuję i liczę na to samo :3 Zapraszam do obserwowania, komentowania i wpadania od czasu do czasu ^^
    http://patifashion-shoppingworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To trzymam kciuki :333

    http://berry-oops.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Geografia to również, nie jest mój najmocniejszy punkt. A najlepsze jest to że jutro mam z geografii sprawdzian ;<

    indywiidualne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wszystko pójdzie dobrze na chemii, trzymaj za mnie kciuki jutro na historii, a najlepiej przez cały dzień. :)
    Geografia to też moja słaba strona, tzn. oceny mam nie najgorsze, ale nie lubię tej lekcji ... Ale z fizyką idzie mi najgorzej.
    Jak czytam twojego bloga, to normalnie widzę że mamy podobne charaktery. :)
    www.littleworldnessy.blogspot.com - zapraszam. ♥

    OdpowiedzUsuń