Obserwatorzy

czwartek, 11 października 2012

Dzisiejszy dzień był taki meeeeeeega meeeega fajny, że nawet nie wiem, od czego zacząć. ;)

Haha, po lekcjach poszłam z kumpelą do centrum handlowego, jeździłyśmy windą w górę i w dół w kołko, łaziłyśmy bez celu po sklepach itd. ^^ <33

A jutro....... ME GUSTAAAA...... Noc Zakupów!!!! ♥♥♥♥ Idę z przyjaciółką, ona bierze mamę, ja biorę mamę, one gdzieś idą a my korzystamy z przecen i bijemy się z innymi o ciuchy w sieciówkach. :D Hehe, niezły plan, hę??? ;D Mam nadzieję, że wrócimy w całości. (TFU TFU) :D


Oooook, będę już kończyć, mam jeszcze lekcje i dzisiaj obiecałam iść wcześniej spać, w zamian za taką małą rzeeeeecz. *.* Ciecierereciecieciererecie, powiem jak się udaaaaaa. <3

Moja lista butów do kupienia:
- Conversyyyyyyyy *.*
- Emuuuuuuuuuuuuu *.*

Jeeeeeejuuu, kocham buty! *.* ;D
Jest 19.26 :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz