Obserwatorzy

wtorek, 16 października 2012

Wtorek ♥

Niby wtorki takie sobie, a dzisiejszy był spoko. Miałam mniej lekcji, były nieco luźniejsze, z polaka zastępstwo itd.
Ale (jupiii) jutro, większość osób z naszej klasy jedzie na wycieczkę. Ja i jeszcze kilkanaście osób nie jedziemy (nie lubię wycieczek w tym stylu, jest dużo chodzenia, a ja się szybko męczę. :D). I jutro mamy tylko 6 lekcji ♥ łączone z innymi pierwszakami, które nie jadą, z innych klas. Po lekcjach idę z przyjaciółką i kumpelą do centrum handlowego. ♥ ♥
W czwartek mamy 3 lekcje i  idziemy na kręgle *.* ♥ OMG, chyba rozbiję sb głowę o sufit, tak skaczę ze szczęścia!!! ♥ ♥ ♥
Ale muszę już lecieć, idę na przygotowania do bierzmowania. Mam już mało czasu. Zmykam, paaaaaaaaa <33

Jest 16.04 ♥

5 komentarzy:

  1. super było by mi miło gdybyś zaobserwowała :) :D zapraszam
    kattecoloredgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę udanego ,, buszowania'' po sklepach xd

    OdpowiedzUsuń
  3. co jak co, ale na kręgle to bym sobie poszła ♥ :)

    zapraszam : http://dlawszystkichowszyskim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 44 year-old Speech Pathologist Ira Cater, hailing from Kelowna enjoys watching movies like "Corrina, Corrina" and Cabaret. Took a trip to Thracian Tomb of Sveshtari and drives a Ferrari 250 LM. odkryj to

    OdpowiedzUsuń