Obserwatorzy

poniedziałek, 1 października 2012

Wróciłam ze szkoły :)

No hej. :) Już jestem w domu. Zaraz po przyjściu szybko wyszłam z psem i poszłam umierać do swojego pokoju. :D Byłam zmęczona, ale też rozbawiona, bo wracałam do domu z przyjaciółką. Było super, zwłaszcza że niekiedy nie mogłyśmy złapać oddechu ze śmiechu (zwłaszcza ona). Nawet nie zauważyłam, że przeszłyśmy tak szybko z pół miasta. :D

Chciałabym Wam jeszcze powiedzieć, że super mi się prowadzi tego bloga. <3 Mam nadzieję, że będziecie go chętnie czytali. ;) <33

W szkole było dosyć fajnie, dostałam 5 z geografii. Według mnie, to jest takie wynagrodzenie za to +3 z fizyki, które dostałam w zeszłym tygodniu. -,-" Wiem, wiem, powiecie, że to dobra ocena. Ale jak to jest dopiero 1 gimnazjum, to co będzie dalej? -,- No nic, trochę się pouczę i już powinno być ok. ;)

A co do haulu, to przez noc naładowałam aparat i będę go mogła jeszcze dzisiaj zrobić, ale najpierw odrobię lekcje, bo nie chcę sobie tego badziewia zostawiać na wieczór. -,-

Ok, ja już będę szła. :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog, obserwuj, proszę. :) To dla mnie bardzo ważne, zwłaszcza na początek. :) Zostaw też po sobie ślad, w postaci komentarza. ;) <3333

Czeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeść .<3333333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz