Obserwatorzy

poniedziałek, 8 października 2012

Lekcje -,-

Piszę właśnie pracę z polskiego, ale wena totalnie mnie opuściła. -,-
Jeszcze mam angielski itd. -,-
Nie wyrabiam. Za dużo tego. No ale cóż. Dzieci mają się tylko uczyć i uczyć. -,-

Haha, dzisiaj w szkole moja przyjaciółka zasypiała na przerwie, rozmyślałyśmy o tym, jak fajnie by było, żeby przyjechał ktoś z podgrzewanym łóżkiem wodnym i zaniósł nas na nim do domu. :D No nieźle, taki tam mały odlot w szkole. ;D Heh, nie ma to jak takie tam 6 z anglika na zachętęęęęę. ;)

Ok, lecę już, nie mam zbytnio czasuuu.... ;(

Jest 19.21 :)

1 komentarz:

  1. gratuluje 6 z anglika :d

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczna bransoletka. Tylko 2 zasady, zobacz jakie to proste, zgłoś się :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń