Obserwatorzy

wtorek, 30 października 2012

Halloween w szkole ♥

Hej hej. Dzisiaj nieco ciekawszy post. A mianowicie - halloween !  ♥ ♥
Uwielbiam to "święto", mimo, że jestem katoliczką. Uważam, że to tylko raz w roku, a nie jest to nic strasznego i nie rozumiem, dlaczego te wszystkie staruszki aż tak się o to czepiają. Jedno święto specjalnie dla dzieci i nastolatków niczego im nie zrobi. A jednak i tak nie dają za wygraną. -,-

No więc, ja niezbyt chodzę po domach, bo mieszkam daleko od moich znajomych, a samej to tak głupio .
Ale za to jutro mamy halloween w szkole, można się przebrać, a klasa, w której najwięcej osób się przebierze, będzie niepytana! ♥
Oprócz tego, będą 2 lekcje przeznaczone typowo na "obchodzenie" halloween. :) Przystrajaliśmy już klasy itd. ;)) To fajnie, że pomimo tego, że jest to szkoła, organizują oni coś takiego, bo to powoduje, że przyjemniej się spędza w niej te 7 godzin dziennie. ♥ ♥
Mam już wstępny pomysł, jak się ubiorę. Mam nadzieję, że fajnie to wyjdzie. Nie przebiorę się "za bardzo", bo w końcu muszę jakoś wrócić do domu. Ale kilka czarnych dodatków do halloweenowego stroju nie zaszkodzi. :)))) A i jeszcze, dostałam dzisiaj 6 z anglika, i 3+ z niemca. -,- I hate deutsch. Amen.
Dobra, zbieram się już, bo jeszcze mam matmę itd. ;(( Oh God, Whyyy? ;(((((

Papa ♥
A Wy obchodzicie HALLOWEEN? Jest też u Was w szkole??? :)
Piszcie, jestem ciekawa, jak to u Was jest. :))))))
+ życzęęęę zacnego wieczoru . ;3

1 komentarz: