Obserwatorzy

piątek, 26 października 2012

Moda, mój styl, co mi się podoba :)

No hej hej kochani. ♥
Uznałam, że jak wczoraj nie dodałam tego wpisu o modzie, to wypadałoby zrobić to teraz. :))

A więc:

OBECNA LISTA MOICH ULUBIONYCH SKLEPÓW (KOLEJNOŚĆ NIE MA ZNACZENIA):
  • H&M
  • BERSHKA
  • NEW YORKER
  • CROPP
  • C&A
Czyli ogólnie sklepy najczęściej wybierane przez osoby w moim wieku. ;D
Ostatnio bardzo spodobały mi się marynarki, legginsy z określonymi motywami, Vansy, Conversy itd. Chciałabym również kupić sobie jeansową koszulę z ćwiekami, ponieważ są naprawdę śliczne, ale na razie wszystkie, które znalazłam, były okropnie drogie. ;/
Jeśli chodzi o kolory, to jak tak patrzę do mojej szafy, to poszczególne rzeczy mają albo jeden określony kolor, ale ogółem górują u mnie barwy ciepłe.

Strrrasznie podobają mi się kolory neonowe (żarówiaste, jak ktoś woli), pastele i galaxy. ♥


PASTELE

Najbardziej znanymi odcieniami pastelowymi są niebieski, zielony lub różowy. To od nich właśnie rozpoczęłam moją podjarę pastelami. :D ♥

 Te odcienie świetnie wyglądają na paznokciach! ♥ :




GALAXY:

O tym motywie zrobiłam już post (http://marta-maarta.blogspot.com/2012/10/galaxy.html), teraz już tylko przypomnę, o co tak mniej więcej mi chodzi. Jak dla mnie, motyw ten, najlepiej wygląda na legginsach ♥ :


 
 
 
NEONY:
 
Najbardziej znane są zielony, żółty i różowy. Mam dwie takie "żarówiaste" bluzki i jestem z nich bardzo zadowolona. :) Przykłady neonów:





 
 

Inne części garderoby, które uwielbiam nosić, to np. kardigany/"sweterki", swetry, marynarki, spodnio-legginsy, wzorzyste, kolorowe skarpetki itd. itd. :) ♥ ♥ Chciałabym kupić sobie miętowe Vansy lub Conversy, np. na wiosnęęę. :)) ♥ ♥
 
Może trochę dużo zdjęć i czytania, ale to przecież moda. :D Krócej bym tego nie ujęła. ;D ♥ ♥
Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga, odwiedzania go często i do zobaczenia w następnym wpisie!!! ♥ ♥ ♥ ♥
 
A ja lecę oglądać Rodzinkę.Pl :))))
20:46 ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz