Obserwatorzy

niedziela, 28 października 2012

My Sunday ♥

Heloł heloł  .♥

Dzisiejsza niedziela była naprawdę fajna, choć mogłoby się wydawać, że niedziele są niezbyt ok, bo te wszystkie lekcje itd. nieco zamulają. ;/
Ale dzisiaj większość dnia spędziłam u mojej przyjaciółki (czyt. siostry ♥).
Rano zrobiłyśmy razem chemię, wszystko jest źle, ale co tam ! Starałyśmy się!!! :D

Noooo teraz zakuwam na historię i chemię. Niezbyt dużo mam czasu, no ale powiedzmy. ;)

Pomalowałyśmy sb dzisiaj paznokcie, miałyśmy miliony odpałów itp. ♥ ♥ To właśnie u niej była ta impreza, a potem niespodziewanie zostałam na noc. ♥ I love it.. ♥ ♥ ♥

Zmyłyśmy z twarzy te wszystkie nasze "wczesnohalołinowe" badziewia. :DD ♥♥

Dobra, spadam już, mam nadzieję, że jutro przeżyję w szkole z czarnymi pazurami. [*]

Baj baj, jesteście najlepsi ♥♥

UWAGA!!! NIEDŁUGO POJAWI SIĘ HAUL!!!

21. 31

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz