Obserwatorzy

niedziela, 14 października 2012

Hej hej .♥

Witam zacnych milordów w ten jakże piękny, jesienny dzień! ;D ♥

Dziś mam dla Was kolejny drętwy opisik dniaaaa. ;D

Właściwie, to nic się dzisiaj nie działo. Poza pójściem do kościoła, poceniem się nad zadaniami domowymi, oglądaniem TV, kompem, wyjściem z psem i siedzeniem pod ciepłym kocem to nic dziś nie robiłam. ;)
No no, coraz zimniej się robi, ale mi to jakoś nie przeszkadza. Tak to już jest. Ale czym prędzej przyjdzie prawdziwa jesień, tym bliżej wakacje. *.* No nieźle. ♥
"Byle do środy, piątku, wakacji..." ♥

A do naszych "nocnych" zakupów to nic takiego nie kupiliśmy. Moi rodzice coś tam kupili, ale ja z kumpelą oprócz wisiorków BFF i mojego sweterka to nie za bardzo. ;/ CHWILA!!  Jeszcze na końcu poszłam z mamą do Tally Wejl (tak to się pisze? :D). Kupiłam jeszcze dwa sweterki i legginso - spodnie. W sumie, wypad bardzo udany. :) ♥


A i jeszcze gratulacje dla skoczka, jak mu tam, Felix??? :D I don' t remember. Mam nadzieję, że tak. Pozdrawiamy ;*

Dobra, lecę już, bo czasu nie za wiele zostało, a jeszcze muszę wchłonąć ciateczka francuskie (*.*, ♥), wypić herbatę, DOUCZYĆ SIĘ NA BIOLOGIĘ (SPRAWDZIAN, OH GOD, WHY??? ;(((( ), spakować się itd....... :( Wracamy do szarej rzeczywistości, powrzechnie zwanej: SZKOŁA.
Jest: 20.59. Hłe hłe, wyrobię się przed 21. :DDDD
Baj baj .♥

1 komentarz: