Obserwatorzy

piątek, 19 października 2012

Hejooooo .♥

No cześć .<3
Przepraszam, że wczoraj niczego nie napisałam, ale miałam małego doła. :(( Ale dzisiaj zamierzam to nadrobić. :))
W szkole było całkiem fajnie, dużo śmiechu. ;))
Po szkole pojechałam z tatą po prezent dla mamy, ponieważ dzisiaj są Jej urodziny. ♥ ♥ ♥ ♥
Chciałabym tu napisać, że, może czasem tego nie okazuje, ale bardzo Ją kocham i dziękuje, że jest! Wszystkiego najlepszego Mamuś. ♥ ♥ ♥ ♥
Takie tam życzenia, których moja mama nie zobaczy na blogu, ale złożyłam je dziś już z milion razy. :D ♥ ♥
Potem pojechaliśmy do domu, przyszła do nas babcia, a zaraz będzie pani od moich korków z matmy, więc piszę w pośpiechu. ;/

Oki, lecę już powolutku, bo muszę się jeszcze przygotować. Paaaaaaaaaaaaaaaa . ♥
Dziękuję, że jesteście!!! <3 Aż to mi się dzisiaj na zwierzenia zebrało. ;D ♥ Co jak co, ale niezastąpieni to Wy jesteście, kochani czytelnicy! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz