Obserwatorzy

piątek, 26 października 2012

Witajcie kochani. ♥ (T.G.I.F.) + I ♥ FRIDAYS!!! ♥ ♥ ♥ ♥

Ach, jak ja kocham takie dni !!! ♥ ♥

Więc wczoraj była wywiadówka i rodzice powiedzieli, że w zamian za w miarę ok  oceny pójdziemy w piątek do McDonalda. :D McDonald, McDonald, McDonald, ooo shiit, jakie dziwne słowo. :O

Hahah, wzięłam Snack Wrapa, ale rozczarowała mnie jego wielkość, a pozatym było w nim strasznie dużo majonezu. Fuj ! !
Jejkuuu, jak ja kocham jeść McFlurry (i ogólnie lody) w zimne dni! :D Nie ma to jak jeść lody w rękawiczkach i w kurtce. ;D ♥ ♥ ♥
Wróciłam do domu, ogarnęłam się, odpoczęłam i miałam korki z matmy. :) I bonus: w miarę wszystko rozumiem!!! :))))))
A i między mną i kumpelą też już lepiej.
Boże, łzy już mam w oczach, że nagle wszystko tak dobrze się układa, wiem, to dziwne, ale jakoś taka już jestem. :)) Wzruszam sięęęęęę, nawet, jak nie ma czym. :D <33

+ z Angielskiego : +4 :))))

Jest 20.20 ♥ (Jupiii, ktoś o mnie myśli! Kolejny powód do radości! ;D) ♥ ♥ ♥ ♥

Komentujcie, obserwujcie, proszę, aby podtrzymać mój świetny humor  ;)  ♥ ♥ ♥ ... ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz